Marketing moeilijk? Laten we het over een compleet andere boeg gooien 🤫
Wéét dat je waarde levert. Je hebt al klanten die met je weglopen. Je hebt de kennis én ervaring.
Je verkoopt… maar niet vanzelf. Je werkt hard… maar je omzet voelt nog kwakkelig.
En dus blijf je sleutelen aan je aanbod. Want het moet wel daaraan liggen... Toch?
Ik kreeg complimenten over mijn aanbod. Lovende reacties van klanten. De inhoud was goed. En toch…
Ondanks al die positieve geluiden. Verkocht het niet bepaald denderend 😫.
Totdat ik één zin veranderde: de belofte van het programma.
Eén zin!
💰 Waardoor leads opeens hun oren spitsten.
💰 Waardoor mensen ineens “JA!” zeiden.
💰 Waardoor ik meer en sneller verkocht.
Niet omdat het aanbod anders was.
Maar omdat ik het aanbod anders verwoordde.
Dat was het moment dat ik begreep: je aanbod kan goud waard zijn, maar als je boodschap niet blijft plakken? Ziet geen hond het.
Dit is een sprint: korte, krachtige dagelijkse lessen op een hoog tempo. Voor wie klaar is met quick fixes en shortcuts van scammy coaches. En weet: slow & steady wins the race.
Zodat jij klanten aantrekt die wél blijven.
Zónder de Instagram-poppenkast
Zónder de showpony-strategieën van Fancy Nancy
Niet eindeloos naar het gezever van een coach lopen luisteren met frikandellen adviezen, maar zélf in de actiemodus.
We focussen niet op perfectie, maar op progressie. Voor experts, dienstverleners en ondernemers die hun boodschap, content en messaging willen verstevigen. Waardoor ze meer 'spaar-ze-allemaal' klanten aan trekken.
In deze 10-daagse sprint wil ik je op een laagdrempelige manier laten kennismaken met de manier waarop ík content maak:
Geen overdreven geschreeuw en gepoch
Geen wekelijkse Only Fans Fotoshoots
Geen events waar Taylor Swift nog jaloers op is
Geen Fata-Morgana Marketing (met inkomsten claims)
Wat dan wel?
Gedegen klantonderzoek (marketing = begrijpen)
Klantpsychologie (waardoor komen mensen in beweging)
Klantgeoriënteerde content (waarbij je klant de hoofdrol heeft)
That's it.
Mooie feed
Inspirende content
Klanten die tevreden zijn
Maar het mag wel meer. Je voelt dat je je bedrijf grootser wil maken. Maar het schuurt ergens.
Want nu:
Ben je 24/7 aan het show-uppen
Snappen mensen wat je doet (als je ze spreekt(, maar in je marketing lukt dit niet
Trek je te veel van die net níet klanten aan
Durf je je nog niet echt uit te spreken
Zijn klanten achteraf laaiend enthousiast, maar aan de voorkant gaat het nog stroef
Ze volgen braaf de regels en de instructies op van hun coach.
Ga manifesteren!
Maak een waardeladder!
Dans met je klant!
Geef veel waarde!
Maak weggevers!
Dit is het ding:
Je zult zélf die 'angle' moeten ziet te vinden waardoor klanten op je af komen.
Je zult zélf moeten onderzoeken waar klanten op happen.
Je zult zélf moeten onderzoeken wat maakt dat iemand JA zegt.
Zodat:
✔️ Jij jezelf serieus gaat nemen, zonder harder te roepen
✔️ Meer klanten “JA!” tegen je zeggen, niet omdat ze zich begrepen voelen
✔️ Woorden vinden die werken (én verkopen)
Zeg maar dag tegen twijfels, marketingtrucjes en het continu uitleggen van wat je doet. Je hoeft niet harder te schreeuwen.
Je moet brutaler worden in hoe je jezelf positioneert. Want jouw 'Beth Dutton Era' betekent:
🟡 Dat je steviger in het zadel komt te zitten (en je laat je door niets of niemand tegenhouden)
🟡 Dat je vastberaden bent in wat je te doen hebt (en je gaat het, hoe dan ook, krijgen)
🟡 Dat je boven het geschreeuw van de internet cowboys en Fancy Nancy's uitstijgt
Je een aanbod hebt, maar nog niet de juiste woorden
Je voelt: ik heb meer in huis dan ik nu laat zien
Je klanten wil aantrekken die zéggen: “Dit is precies wat ik zocht”
Niet voor jou als:
Je meer bent van team 'Youniverse Marketing'
Je vooral goed gaat op likes en comments vs. leads en conversie
Je niet van je kont afkomt en liever de shortcut naar 1M manifesteert
We werken aan:
Je klant echt begrijpen (zonder het standaard gel*l over "nichen")
Jouw toegevoegde waarde beter onder woorden brengen
Bewezen 'money making messaging' structuren
Taal die mensen doet sidderen van verlangen naar jouw product
Geen youniverse, maar customer centric content
Stories that stick & sell
10 dagen lang ontvang je elke ochtend (via e-mail) een korte video (+/-15 minuten) + missie. De bootcamp begint maandag 16 juni en eindigt vrijdag 27 juni. In het weekend is er niets.
Q&A: Op de vrijdagen is er een Q&A (je krijgt die dag geen les/missie). Dat is vrijdag 20 juni en vrijdag 27 juni. Tijdstip: 14.00 uur live via Zoom. Je krijgt toegang tot de besloten WhatsApp groep voor support & accountability (BONUS).
De opdrachten zijn kort én krachtig. Maar zorg wel dat je ruimte vrijmaakt om er mee aan de slag te gaan. De video's en missies blijven staan. Je kunt er dus óók voor kiezen om de bootcamp op een later tijdstip te doorlopen. Dat is aan jou.
Het draait hier om progressie, niet perfectie. Leren door te doen.
Ik heb verschillende klanten die vóór mij bij bekende namen zaten en daar 50K betaalden... Waarom komen ze dan bij mij? Omdat ik 'simpel en strategisch' denk.
Mijn kracht zit in het stimulerend en activerend maken van kennis. Ik doe dat op een praktische, no-nonsense en hands-on manier. En met humor 😉. Geen sjieke slides, geen lessen van een uur, geen werkboeken met 346 vragen. Geen wollige adviezen a là: vertel jezelf een ander verhaal, dans met je klant en follow the joy.
Let's go!
10 dagen
Iedere dag een mail + video + missie
WhatsApp community (BONUS)
2 live Q&A’s (vrijdagen om 14.00)
Toegang tot de Notion Database met al het materiaal
Geen 1:1 begeleiding
Volledige transparantie: dit is een nieuwe sprint, dus ik heb nog geen reviews hiervan. De testimonials op deze pagina zijn een greep uit de tientallen tevreden klanten die mijn andere producten hebben gekocht.
Misschien staat hij hieronder en zo niet kun je een mail sturen naar [email protected] Happy to help!
Brutaal zijn gaat niet per se over provoceren. Het gaat over charmeren. Reuring creëren. Iedereen zit hierbij op een spectrum zogezegd. Jouw "max" is anders dan mijn "max". Het gaat erom dat je jezelf stretch én je uitspreekt. Op een manier die goed voelt.
Ja. Ga maar na: je hebt waarschijnlijk al eens een business coach programma gevolgd om je zaak voor elkaar te krijgen van tienduizenden euro's. Of samengewerkt met een social media bureau waar je 1500.- per maand betaalde. Misschien heb je zelfs 2K overgemaakt voor een cursus om te leren show-uppen. Of kocht je een weekje manifesteren op Bali voor 7500.- euro. Of misschien heb je een 3K programma gekocht om te leren hoe je een online cursus maakt. (Om maar even iets te noemen!!!). De prijzen die ik vraag zijn zeer schappelijk! (daarom verdwijnt de inhoud ook bij de bekende namen #LOL). Bovendien? Als je dit leert (met klantonderzoek als basis) leer je mensen beter begrijpen. En dat, en alleen dat, is de doorgang naar meer klanten, kansen en omzet. Mijn kennis zét al die andere trajecten en cursussen die je volgde in de lift. Voor een fractie van de prijzen die je eerder betaalde. Mark my words.
Nee. En iedereen die dit wel doet gebruikt het om jou te overtuigen. Mijn resultaten staan op zichzelf. Ieder bedrijf, aanbod en doelgroep is anders. Ik sta voor mijn kennis en producten. En ik garandeer je dat die belofte helder wordt en je marketing beter voor je gaat werken. Het kan niet anders dan dat je daar de effecten van gaat merken. Maar het gelul over van 50K jaren naar 500K maanden? Niet bij mij zijn.
Tsja, dat is de kip en het ei verhaal. De dagelijkse video + missie duurt kort, maar je zult wel tijd moeten reserveren om ermee aan de slag te gaan. 60 minuten per dag is een mooi begin. Je kunt deze bootcamp ook op een later moment volgen. Bewaar de mails dan in een mapje in je inbox (ik stuur ze niet apart weer door). Alleen de live Q&A sessies zijn er dan niet meer. Ongeacht of je live meedoet of niet: als je de customer-centric benadering eigen maakt dan zul je zien dat je klanten het zware tilwerk voor je doen. Dit is dan ook dé reden dat ik zoveel content produceer en verkoop (zonder dat ik per dag uren eraan kwijt ben).
Jazeker! Maar elk product is een opzichzelfstaand product. Zie het als de Harry Potter films. Je kunt prima een film bekijken. Maar zodra je er een kijkt, wil je de rest ook. Want alle films bouwen op elkaar voort. Bijvoorbeeld: heb je de sprint/training over De KlantBijbel™ gezien? Dan gaat deze bootcamp meer in op het maken van die belofte naar buiten toe én de bijbehorende messaging. Dat is ook de kracht: dat je door hier en daar wat herhaling te zien en te horen de kennis sneller toepast en er de effecten van merkt.
Ja! Er zijn cursussen van 2K of 3K waarbij je verzuipt in de informatie en nauwelijks begeleiding krijgt. Ik heb een andere aanpak. Ik wil juist betaalbare diensten aanbieden zodat jij mega enthousiast wordt. En je geholpen en gezien voelt. Zodat je daarna nooit meer bij me weg wilt ghehehe. Dus ja: in de WhatsApp groep krijg je support en begeleiding. Let op: je gebruikt hiervoor de groep, ik geef geen rechtstreeks 1:1 support. Als je dat zoekt is mijn groepsprogramma Powerful Positioneren™ een betere keus.
De bootcamp begint maandag 16 juni en eindigt vrijdag 27 juni. In het weekend ontvang je niks. 10 dagen lang ontvang je elke ochtend een korte video (max 15 minuten) + missie. Dit gaat per e-mail.
Q&A: Op de vrijdagen is er een Q&A (je krijgt die dag geen les/missie). Dat is vrijdag 20 juni en vrijdag 27 juni. Tijdstip: 14.00 uur live via Zoom. Je ontvangt tijdig de inloggegevens.
Ja, juist! Want ik ben ook geen copywriter (maar ik heb wel tig copywriters, marketeers en business coaches als klant!). Ik ben namelijk een "copythinker". Ik laat mijn klanten het zware tilwerk doen. En dat leer ik jou ook! Deze bootcamp is juist gemaakt voor ondernemers die geen copywriter willen zijn, maar wél willen leren hoe je makkelijker connectie maakt met hun publiek.
Liever wel, maar het hoeft nog niet perfect te staan. Als je iets wil verkopen (dienst, traject, product), dan kun je direct meedoen. Maar de bootcamp zal je ook helpen je aanbod te verbeteren. Ik leer je dat alles een cyclus is. Je zou denken dat je aanbod perféct moet zijn voordat je aan marketing gaat doen. Maar je aanbod wordt juist beter door gelijktijdig aan marketing te doen.
Geen zorgen! Altijd als ik een sprint organiseer zijn er mensen die niet live kunnen of willen. Bij je investering hoort een volledig en compleet bestand met alle video's en bijbehorende missies in Notion. Zodat je kunt kijken wanneer en hoe vaak jij wil (en dat raad ik je juist ook aan om te doen). Je behoudt toegang tot zolang mijn aanbod/bedrijf bestaat.
Tsja, ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Maar als 500 euro investeren niet lukt, dan is het misschien slim om eerst wat meters te maken in het ondernemen. Ik weet (en ik hoor het ook van klanten en deelnemers) dat mijn prijzen niet in verhouding liggen met wat je er allemaal voor krijgt en leert. Sterker nog: ik heb de prijs van deze sprint met 150 euro verhoogd omdat een deelnemer (van de vorige sprints) de prijs zo laag vond. Bovendien: stel jezelf eens de vraag wat het je waard is om je ideale klanten beter te begrijpen? En aan te spreken in je marketing? Je kunt mij vertrouwen. Ik ben praktisch, hands-on en weet exact waar ik het over heb. Niet voor niets heb ik veel bekende namen in mijn portefeuille.
Alleen voor de eerste 5 bestellingen een 1:1 online sessie t.w.v. 500,00 euro met mij van 45 min. Te boeken tót december 2025.
NIET MEER BESCHIKBAAR!!!
Toegang tot de besloten WhatsApp groep t.w.v. 749.- euro. Niet alles zelf lopen uitvogelen, maar korte lijntjes, snelle feedback en community-momentum.
De custommade GPT t.w.v. 199,- euro die jou helpt met het schrijven van een ijzersterke belofte waarmee je ieder product makkelijk verkoopt.
Je betaalt minder dan een uur 1:1 😱 Maar je krijgt 10 dagen strategie en support waar je de rest van je ondernemerschap mee vooruit kunt. Het is namelijk niet gestoeld op hypes en trends, maar op wat bewezen werkt.
Nog geen €500 om helderheid, richting én vertrouwen in je verhaal te krijgen? Je hebt waarschijnlijk al meer uitgegeven aan tools die niet werkten.
En als je één klant binnenhaalt die ‘JA’ zegt dankzij je nieuwe belofte en content… heb je die investering al terugverdiend.
Na deze 10-daagse sprint weet je: het ligt niet aan wat je aanbiedt, maar hoe je het aanbiedt.